Forum www.tuj.fora.pl Strona Główna www.tuj.fora.pl
studia, geografia

Informacje do przekazania reszcie grupy
Idź do strony 1, 2  Następny

Dołączył: 25 Lut 2008

PostWysłany: Pią 17:23, 29 Lut 2008    Temat postu: Informacje do przekazania reszcie grupy

Ponieważ mam przesłać Pawlusińskiemu informacje dla reszty naszego roku, sugeruję aby każdy zorientrował się w swojej części soboty wieczór i umieścił tu na forum informacje odnośnie jego odcinka (lub całości trasy) które powinny zostać przekazane innym np. będziemy zwiedzać niezależnie od pogody - przygotujcie sobie parasol lub kurtkę przeciwdeszczową; na zwiedzanie miasta przeznaczyć ok..... Euro celem przejazdu, wstępów itp....
piszcie wszystko co wam przyjdzie na myśl

PostWysłany: Sob 18:45, 01 Mar 2008    Temat postu:

no więc myślę parasol albo kurtki przeciwdeszczowe na pewno bo prognozy nie są zbyt optymistyczne. W moim etapie zapewne trzeba liczyć się z zapłatą za wstęp - bądź do katedry bądź do któegoś muzeum (ja osobiście skłaniałbym się do zwiedzania muzeum bo ma obiekty znane na całym świecie a katedra nic specjalnego w sobie nie ma, zwłaszcza że nie jest katolicka tylko ewangelicka więc czyjeś uczucia religijne mogły by zostać urażone hehe) + wejście na wieżę. I to w sumie chyba tyle...
Mam więc do was dwa pytania:
1. lepiej zobaczyć od środka któreś muzeum czy katedrę?
- ja bym wolał muzeum
2. co robimy z wieżą? Zgłaszamy całą grupę (tańsze bilety) czy wchodzimy indywidualnie?
- ja bym był za zgłoszeniem grupy a jak ktoś nie będzie chciał wjeżdżać to też się chyba nic nie stanie.

Katedra - 3 euro (jako grupa lub studenci)
Wieża - 7 euro (jako grupa)
Muzeuminsel - od 2 do 6 euro (pod warunkiem że łapiemy się na "discounted admission" Smile jak nie to od 4 do 12 Sad)

Ostatnio zmieniony przez greko dnia Sob 19:20, 01 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy

PostWysłany: Sob 21:03, 01 Mar 2008    Temat postu:

Dziękuję za informacje... przynajmniej jedna osoba coś napisała Smile

a ile czasu chcesz poświęcić na muzeum?
nie wiadomo też jak reszta grupy zareaguje na zwiedzanie muzeum co wiąże się z nakładami finansowymi.

o którym mueum myślałeś żeby zwiedzić? pergamon?

w sprawie wieży to myślę podobnie... można zgłosić grupę jeśli nic to nie kosztuje w przypadku rezygnacji z wyjazdu na górę. a czy wjedziemy, i w jakiej ilości to się już zobaczy.

czyli na chwilę obecną przyjmujemy, że każdy powinien mieć na zwiedzanie Berlina przeznaczone ok. 10-15 Euro?

Magda Pęcikiewicz

Dołączył: 26 Lut 2008

PostWysłany: Nie 11:40, 02 Mar 2008    Temat postu:

Zważcie na to jeszcze, że to będzie niedziela...więc albo muzea moga być niektóre pozamykane, albo mogą mieć wejściówki darmowe. Różnie to bywa... i także trzeba zważyć uwagę na to, że jest to trzeci dzień i wszyscy będą mieli troche przesyt informacji, których dużo otrzymają pierwszego dnia..więc musimy ustalić, które muzeum ze wszystkich na trasie jest warte zwiedzenia. Ja osobiście wolę oglądać cuda architektury, jak Katedry niż muzea Smile

I jestem za tą wieżą widokową, jak najbardziej:)

Magda Pęcikiewicz

Dołączył: 26 Lut 2008

PostWysłany: Nie 12:12, 02 Mar 2008    Temat postu:

Aha i jeszcze raz wielkie sorki za to, że dopiero teraz dołączyłam:( niestety się rozchorowałam i nic na to nie poradzę..szczególnie, że nawet u siebie w domu nie jestem, bo wyjechałam od razu po ostatnich zajęciach i bach jakieś choróbsko mnie dorwało:/więc teraz się biorę za robotęSmile

Pozdrawiam:)

PostWysłany: Nie 15:08, 02 Mar 2008    Temat postu:

Madzia nie ma problemu Smile jakoś sobie poradziliśmy. Co do mojego odcinka to apeluje tylko o peleryny i parasole w razie deszczu, bo nie będzie zmiany trasy. A co do tego że ludzie będą zmęczeni itp itd... Rozważaliśmy juz krótkie trasy i długie i ta jest optymalna. Jesteśmy studentami geografii i jak przetrwaliśmy niejedne ćwiczenia terenowe to i to przetrwamy. Po to jedziemy te setki kilometrów żeby jak najwięcej zobaczyć. Wierzymy że damy rade Smile
Grzesiu ja jestem za katedrą, no chyba że spróbujemy wejść do pergamon muzeum, tylko że tam musimy mieć jakąś listę uczestników podbitą przez uczelnie i wejście do jakiegoś muzeum zajmie nam znacznie więcej czasu niż wejście do katedry. A rozumiem że to będzie kosztem albo czasu na fernsehturm albo czasu wolnego

PostWysłany: Nie 15:15, 02 Mar 2008    Temat postu:

Na wieżę zgłaszamy grupę! (chyba że ktoś od razu powie że nie chce iść wtedy mozemy zgłosić że grupa po prostu jest mniejsza)

PostWysłany: Nie 22:51, 02 Mar 2008    Temat postu:

ok..to ja takie informacje przekazuje Pawlusińskiemu:
- kolejność naszej gurpy w oprowadzaniu
- żeby zarezerwować wstęp na wieżę ok. godziny 18:00-18:30(tam trzeba podać konkretną godzinę) w razie gdyby jednak dużo osób chciało wejść
oraz info dla grupy:
- prosimy o zabranie czegoś od deszczu (peleryna/parasol)
- prosimy o przeznaczenie ok. 10-15 Euro na zwiedzanie Berlina

jeśli ktoś coś jeszcze ma to piszcie indywidualnie do niego... gdzieś koło wtorku powinien umieścić na stronie naszej bliższe informacje o wyjeździe.

PostWysłany: Pon 9:55, 03 Mar 2008    Temat postu:

No ja właśnie myślałem o Pergamon M. - jest otwate do 18 więc tak samo jak katedra... Te niedrogie wejścia są na pojedyncze komnaty więc nie zajęłoby nam to pewnie duzo czasu - zresztą w każdym momencie można wyjść Smile Chodzi o to że na tyle, na ile zdążyłem się zorientować w tej katedrze to tam w środku nie ma nie wiadomo czego (jak to w świątyniach ewangelickich) - ona ma tylko znaczenie narodowe, natomiast muzea są na liście UNESCO i wydawało mi się że zobaczenie ich od środka byłoby ciekawsze, ale skoro wolicie katedrę to nie ma sprawy Smile Zresztą ludzie tak czy inaczej kasę na zwiedzanie będą mieć, więc można zrobić w autokarze głosowanie i problem z głowy Smile

PostWysłany: Pon 9:58, 03 Mar 2008    Temat postu:

...tak w ogóle to nie wiem czy dobrze się zorzumieliśmy Smile Bo mi chodzi o to, żeby zobaczyć coś od środka (tzn. katedrę lub Pergamon M.) bo budynki od wewnątrz zobaczymy wszystkie - katedrę też! hehe Smile ...a z tym zwiedzaniem to tak sobie myślę, że wszystko będzie zależało od czasu, bo jak się będziemy guzdrać i dużo czasu zajmie nam dojście do Museum Insel to coś czuję że nie wejdziemy ani do jednego ani do drugiego Smile

PostWysłany: Pon 13:37, 03 Mar 2008    Temat postu:

Madzia, ja wiem, że my geografowie jesteśmy, ale Pawlusiński mówił, żeby to nie było tak jak na naszych ćwiczeniach:)to ma być wycieczka turystyczna nie dla geografów, a dla przypadkowych osób..cała trasa rzeczywiście wydaje się być optymalną, jednak każdy na swoim odicnku nie może grupy prowadzić do muzeum:)bo tak się nie da:)cóz...na pewno będzie super:D jeszcze niewiele co prawda wiem o tym co mam pokazać i jak to wygląda, ale mamy jeszcze troche czasu:)to pozdrawiam wszystkich:)

PostWysłany: Pon 14:15, 03 Mar 2008    Temat postu:

wiem wiem że to ma być dla rekreacji, ale pewnie juz drugi raz do Berlina nie pojade i mysle ze nie tylko ja. Więc chcemy zobaczyć jak najwięcej. A z muzeami to chodzi głownie o część Grzesia. Czy wchodzimy do muzeum czy do katedry.

PostWysłany: Pon 15:55, 03 Mar 2008    Temat postu:

...a ja mam za dużo tego wszystkiego - załamka Confused ....chyba mam pierwszy kryzys Wink

PostWysłany: Pon 19:06, 03 Mar 2008    Temat postu:

hmm..jakby ktoś nie zauważył to Pawlusiński umieścił na stronie info dla grupy... i z tego naszego "ustralania" kosztów wstępu pozostał tylko "ewentualny wstęp na wieżę" ... więc nie wiem czy on czasem nie zmieni naszej wersji..

a tak przy okazji..ktoś rozumie o co mu chodzi w tym fragmencie (może ja o tej porze nie kontaktuje już biorąc pod uwagę, że musiałam wstać dziś o 5 a dopiero co wróciłam do domu)..:
Studentów pilotujących 2 i 3 dnia proszę o konsultować się w obrębie poszczególnych zespołów co do przydziału zadań, przy czym proszę założyć, że kierowca na danym odcinku (punkt we wcześniejszym ogłoszeniu o znaczony odrębnym numerem, np. 13, 14, 15) musi być pilotowany przez jedną osobę.

PostWysłany: Pon 19:09, 03 Mar 2008    Temat postu:

ok..przepraszam za zamieszanie... już zrozumiałam... na szczeście nas to nie dotyczy Smile już się martwiłam, że albo ja albo Marzena będziemy się musiały naprędce zamienić i któraś z nas przejmie pilotowanie a druga nawijanie o obiektach...ale spoko Smile

co do mojego odcinka to tak średnio z jakimikolwiek informacjami! nawet o tym rondzie z pomnikiem kilka znać zaledwie

Grzesiek.. nie łam się - przełam się Very Happy

Ostatnio zmieniony przez Agnieszka dnia Pon 19:11, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tuj.fora.pl Strona Główna -> OBOWIĄZUJĄCA TRASA I PODZIAŁ NA OSOBY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)